מתי יש לבצע איטום חניון תת קרקעי?

נזילות בחניונים תת קרקעיים נגרמות על ידי גשמים, בעיות בצנרת, נזילות במבנה מעל ועוד. נזילות אלו גורמות לעליה ברמות הלחות, הצטברות שלוליות וסיכון להיווצרות עובש והתרבות חרקים. איטום אשר נעשה בצורה יסודית ונכונה ימנע נזילות מהסוג הזה וישמרו על בריאותכם ועל מבנה החניון התת קרקעי. זכרו כי בישראל ישנם מקרים רבים של הצפות וכאשר ישנם אזורים אשר עלולים לקרוס תחת לחץ מים או מקורות נזילה אשר אינם מטופלים, מים נוספים יוכלו לעבור דרכם אל החניון ולהציף אותו – בכך לגרום לנזקי רכוש ונזקי בטיחות.

מתי יש לאטום חניונים תת קרקעיים

 

סממנים למקורות נזילה בחניון

כפי שציינו בתחילת המאמר, חלק מהסממנים הם עליה ברמות הלחות (ניתן להרגיש זאת אם יש שינוי מורגש בעת כניסה או יציאה מהחניון) היווצרות עובש אשר לא חולף גם לאחר ניקיון חיצוני והופעת מזיקים. כמובן גם כאשר עוברים בחניון, יש לשים לב לסדקים, צינורות ומקורות בעיתיים נוספים אשר עלולים לגרום לנזילות. בדיקה שגרתית יכולה למנוע החמרת המצב ואף לעיתים ניתן למנוע נזילות חמורות מראש.

פתרונות איטום לחניון תת קרקעי

ישנם מגוון פתרונות אשר יכולים לסייע עם התקלות הללו, החל מפתרונות אינסטלציה והחלפת צנרת ועד לפתרונות איטום מתקדמים אשר באים עם אחריות עד 10 שנים. פתרונות איטום לחניון תת קרקעי יכולים לפתור לא רק בעיות לחות ונזילות אלא גם לאטום סדקים אשר יכולים לפגוע בבטיחות במבנה. פתרון איטום הנפוץ ביותר למרתפים וחניונים תת קרקעיים הוא איטום בהזרקה. תחזוקה של ניקיון לפני ולאחר האיטום משפרת ממספר בחינות את ההימצאות בחניון ומניעת עובש ומזיקים. וודאו כי אתם עוקבים לא רק אחר המינימום הנדרש מהחניון בשביל לאפשר חניה, אלא גם את ההמלצות אשר משפיעות על בריאות החונים ועל הרכוש שלהם.

 

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
052-3361556

דילוג לתוכן