עד 10 שנות אחריות
קבלן איטום

איטום גגות עם דודי שמש

בבתים ובניינים רבים מותקנים דודי שמש ולא רק אחד או שניים. המצב הקיים מאלץ מציאת פתרונות יצירתיים להתמודדות עם אתגרי איטום כאשר מדובר בדודי שמש.

איך דודי השמש פוגעים באיטום גגות?

דודי השמש חיוניים ביותר ולכן לא נמליץ להיפטר מהם רק בשביל למנוע נזקי איטום, אך בהחלט נשמח לציין איך נוצרות בעיות לאורך זמן. קודם כל כאשר מההתחלה מתקינים את דוד השמש באופן לא תקין יהיה קושי להפריד בין הדוד שמש לבין בסיס הגג. קושי מהסוג הזה יכול לגרום לנזקים נוספים אם לא מטפלים בכך באופן מדוקדק ומקצועי. לעיתים ההתקנה מבוצעת נכון, אך החומרים מהם עשוי בסיס דודי השמש נמס מהחום בחודשי הקיץ ובכל זאת נדבק לגג או לרעפים.

שיבושים נפוצים נוספים אשר צויינו בעבר הם הפרעות למהלך מי הגשמים למרזבים, מקום מחייה ליונים והצטברות לשלשת ופגיעה בדוד שמש יכולה לגרום למקור נזילה אשר זולג היישר מהגג לתקרה וכך גם למקום המגורים. במקרים חמורים במיוחד יהיה צורך בתיקון גגות.

איך ניתן למנוע נזקים הנגרמים מדודי שמש?

ראשית אם ניתן להשגיח על תהליכי התקנת דודי השמש אנו נמליץ שתוודאו שהדודים לא מונחים ישירות על חומרי איטום, או במקומות אשר יכולים לפגוע למהלך זרימה של המים מחוץ לגג. תוודאו האם ניתן להתקין רשתות הרחקה לציפורים ורשתות אשר ימנעו התחממות של בסיס דוד השמש. כמובן גם כאשר הנכם בוחרים את החברה, וודאו שהם אכן דואגים לכם בטווח הארוך.

פתרונות איטום לגגות עם דודי שמש

כאשר המצב הקיים בעייתי אך יש צורך בפתרונות איטום למרות הימצאות דודי שמש המותקנים באופן שגוי או באופן המקשה על תיקון וחידוש האיטום, הפתרון יחושב בהתאם למספר גורמים. הראשון בינהם הוא סוג הגג, האם מדובר באיטום גג שטוח או באיטום גג רעפים? ההבדל הוא משמעותי. הגורם השני הוא סוג הדוד והאם ניתן להסיר אותו ללא נזק לדוד או לגג. גורם חשוב נוסף הוא אופן האיטום. באביב גבהים אנו דואגים להתאים פתרונות וכלים מיוחדים בהתאם ללקוח. כל גורם במשוואה נלקח בחשבון כדי לוודא עבודות איטום מהירות, יעילות ועם 10 שנות אחריות. צרו קשר לבדיקה והצעת פיתרון מותאם אישית עם מחירים נוחים לכל כיס.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
052-3361556

דילוג לתוכן